Zwroty i reklamacje

Zwroty, reklamacje oraz odstąpienie od umowy zostało opisane w regulaminie dla kupujących

Odstąpienie od umowy, zwroty

Przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży każdego zakupionego u nas produktu, w ciągu 14 dni, bez podawania przyczyny. Termin na odstąpienie biegnie od dnia, w którym wszedłeś w posiadanie produktu. Dla zachowania terminu wystarczy, że nadasz powiadomienie przed jego upływem. Prawo odstąpienia od zamówienia  nie dotyczy w przypadku z korzystania z produktu jakim jest produkt kosmetyczny

Odstąpienie powinno zostać dokonane w drodze jednoznacznego oświadczenia woli przez jedną z poniższych opcji:

Jeżeli odstąpisz od umowy sprzedaży produktu niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu czternastu dni od dnia otrzymania zwrotu produktu/ów, sprzedawca zwróci Ci otrzymaną płatność za zwrócony produkt/y, bez kosztów dostawy. Zwrot płatności za zwrócony/e produkt/y nastąpi na wskazane przez Ciebie konto bankowe, chyba że wspólnie z sprzedawcą ustalisz inny sposób zwrotu.

Sprzedawca może odmówić dokonania zwrotu płatności do chwili otrzymania zwracanego produktu.

Pamiętaj, produkt powinieneś odesłać niezwłocznie, jednak nie później niż czternaście dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Tak jak w przypadku samego odstąpienia, termin uważa się za zachowany, jeśli produkt zostanie wysłany przed upływem czternastu dni.

Pamiętaj także o tym, że odpowiadasz za zmniejszenie wartości produktu, wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech czy funkcjonowania tego produktu.

Zwrotowi nie podlegają produkty kosmetyczne farby, szampony, maski, lakiery których termin ważności liczony jest od ich otwarcia.

Procedura reklamacji

Każdą reklamację możesz zgłosić przez panel wsparcia w sklepie sprzedawcy u którego dokonałeś zakupu a reklamowany produkt/y odesłać na adres sprzedawcy lub reklamowany produkt odesłać wraz z opisem reklamacji bezpośrednio do sprzedawcy.

Zgłoszenie reklamacji w panelu klienta odbywa się przez wypełnienie wniosku na stronie https://imperiumwlosa.pl/konto/orders/?trp-edit-translation=preview

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje będą wymagały uzupełnienia, przed jej rozpatrzeniem, zwrócimy się do Ciebie z prośbą o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedawca rozpatrzy Twoją reklamację jak najszybciej, obiecujemy, że nie zajmie to dłużej niż 14 dni od dnia dostarczenia reklamowanego produktu/ów do sprzedawcy. Jeśli reklamacja zostanie zgłoszona przez Panel Wsparcia, odpowiedź na reklamację otrzymasz przez panel wsparcia a jeśli sprzedawca nie będzie mógł rozwiązać twojego zgłoszenia administracja sklepu będzie mogła pomóc Ci w rozwiązaniu Twojego zgłoszenia.

W przypadku rozpatrzenia reklamacji na Twoją korzyść sprzedawca naprawi lub wymieni reklamowany produkt na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwróci Ci należność za reklamowany produkt w ciągu czternastu dni od daty rozpatrzenia reklamacji.

Produkty sprzedawane w naszym Sklepie mogą być objęte gwarancją udzieloną przez ich producenta, dystrybutora lub sprzedawcę.  Sklep ImperiumWlosa.pl nie udziela żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane za pośrednictwem Sklepu produkty jednak w przypadku reklamacji i skorzystania z reklamacji przez  Panel Reklamacji https://imperiumwlosa.pl/konto/orders/?trp-edit-translation=preview administracja Sklepu ImperiumWlosa.pl udzieli klientowi wsparcia w przypadku braku reakcji sprzedawcy na złożone zgłoszenie.